onsdag den 13. oktober 2010

Festival scrap på Scrapsisters












Der er festival scrap på Scrapsisters, hvor der er masser af opgaver der skal løses og så gælder det ellers om at skrabe en masse point sammen. Jeg elsker sådan nogen. Jeg er normalt ikke konkurrencemenneske men jeg synes det er så sjovt at være med til . Det er jo rigtig god udfordring og man lærer at bruge pynt og lign. som man ellers aldrig ville ha brugt. Så hurra for kreativiteten. Øverst kan i se mine bidrag indtil videre.
VH Karina

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hold da op - du har fået lavet nogle LO. De er godtnok fine allesammen *S* - Jeg har egentlig også meldt mig til Scrapfestival, men jeg har slet ikke lyst til at scrappe for tiden, og LO laver jeg jo næsten ikke... så det bliver nok ikke til så meget jeg får lavet. Så er det jo godt der er andre der er produktive :)

Maria Krumbaek sagde ...

rigtig lækre LOs :)