torsdag den 9. februar 2012

Konfirmationsindbydelser

I tirsdags hos Charlotte Ravn  viste hun os hvordan man laver Grungy- stil (tror jeg nok det hedder) Det var rigtig sjovt at prøve. Vi legede med Glimmermist, stempler, Gesso, knapper, dimser og punches i lange baner. Det er meget grænse overskridende for mig når noget ikke skal være pænt/fint men netop være lidt slidt og sjusket at se på.  Så det var virkelig svært. Jeg ved heller ikke lige hvad jeg skal mene om resultatet.... men så fik jeg prøvet det og det var sjovt at blive udfordret.



 Så til konfirmationskortene. Min mellemste datter Cecilia skal konfirmeres d. 4. Maj og jeg fik lov til at lave indbydelserne Lucky me!  Jeg har tyvstrålet ideen eller liftet som vi jo kalder det i scrap sproget, fra Panduro. De har lavet en lille udstilling med forskellige ideer og denne her kunne jeg da ikke stå for så nu er de færdige og skal snart sendes ud, 18 stk. i alt.

Vi ses

venlig hilsen Karina

3 kommentarer:

Kort O Mania sagde ...

Hei Karina.
Du har fått e-mail's ifra oss, flott om du kan gi en tilbake melding ;)

mvh Linda S. L
admin.
Kort O Mania Challenges

troll13 sagde ...

Altid spændende og prøve nye måder at arbejde på og udvikle ens stil, det ser super godt ud. Og super flotte indbydelser du har lavet :o)

Karina Beck sagde ...

Det grungy ser godt ud!
Og flotte indbydelser.