torsdag den 1. marts 2012

Mit første bidrag til Kort O Mania


 Metalpynt fra Korthobby jeg er især vild med det lille buttede hjerte herunder!




Her ser i mit første bidrag som designteam medlem til Kort O Manias udfordring  #58 "something old "  Sponsorene denne gang er Pretty Design, hvor man kan købe de flotteste vintage klippeark. Jeg har brugt denne søde pige/engel på mit kort. Metalpynten er fra Korthobby . Tag et kig forbi og se meget skønt metalpynt og så er de oveni købet billige. Mønster papiret er fra Maja design.
Skynd jer ind på Kort O Mania og deltag i udfordringen!

Vh. Karina

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Et supersødt første bidrag du har fået lavet! Hjertet er da bare noget så fint!

Karina Beck sagde ...

Rigtig sødt kort.
God weekend.

Sivic sagde ...

Nydelig !!!
Ha ei fin helg : )